Često postavljana pitanja

Primjenjuju li se popusti i na već sniženu robu?

Ne, posebne ponude ne odnose se na već sniženu robu.

Moram otkazati narudžbu, kako to mogu učiniti?

Napišite nam e-mail. Ako je vaša narudžba već plaćena karticom, pošaljite nam broj računa na koji želite vratiti novac. Ako je narudžba već poslana, najjednostavnije što možete učiniti je učiniti ništa, odnosno ne prihvatiti je. Paket će nam biti vraćen, a mi ćemo obraditi mogući povrat novca.

Već sam poslao/la narudžbu, al jui moram promijeniti. Kako to učiniti?

Napišite nam e-mail. Ali svakako ne oklijevajte, i ekspedicija i nosači s kojima radimo brzi su poput munje.

Mogu li kod vas spremiti narudžbu na čekanju (košaricu) i vratiti joj se kasnije?

Da, ako kreirate narudžbu u standardnom (ne anonimnom) načinu preglednika, ili ste registrirali kod nas i dodali robu u košaricu nakon prijave, odabrani proizvodi ostat će u košarici čak i ako ne dovršite narudžbu odmah.

Imam kod za popust i poklon bon. Mogu li iskoristiti oba pri jednoj narudžbi?

Ne, nažalost naš sustav ne dopušta kombinaciju kodova za popust. Čak i u ovom slučaju nam napišite e -mail ili unesite kôd koji niste uspjeli upotrijebiti u napomeni o narudžbi i još ništa ne plaćajte - popust ćemo izračunati ručno, a zatim ćemo vas kontaktirati s konačnom cijenom i uputama za plaćanje.

Do kada mogu vratiti robu?

Robu možete vratiti kod nas u roku od 90 dana od primitka narudžbe.

Roba mi iz nekog razloga ne odgovara i moram je vratiti. Šta moram uraditi?

Otvorite odjeljak Povrat i reklamacije na našoj web stranici. Ispunite broj narudžbe, svoj kontakt e-mail i broj računa na koji želite vratiti novac. Zatim paket možete besplatno predati na navedenu adresu. Novac ćemo vam vratiti na račun čim primimo robu.

Koliko će vremena trebati da moja narudžba stigne?

Ako je roba koju ste naručili na zalihi u trenutku naručivanja, narudžbu ćemo vam poslati sljedeći radni dan. U Hrvatskoj, transportno poduzeće s kojim surađujemo obično isporučuje između 2-3 radna dana.

Koliko kod vas košta dostava?

Sve informacije o cijeni i mogućnostima prijevoza možete pronaći na stranici Dostava i plaćanje.

Mogu li odgoditi slanje narudžbe za nekoliko dana kako bi mi odgovarao datum isporuke?

Da, samo nas obavijestite, idealno ravno s jasnom bilješkom o narudžbi, u kojoj navodite kada želite primiti robu.

Kako mogu iskoristiti poklon bon ili kod za popust?

Kôd za popust možete primijeniti ili u košarici prilikom naručivanja u e-trgovini. 

Za kodove popusta u okviru naših posebnih ponuda i promocija uvijek pokušavamo izričito navesti valjanost. Poklon bonovi vrijede najmanje godinu dana od datuma kupnje.

Kako mogu znati da je moje plaćanje karticom uspješno primljeno?

Najjednostavniji način je da vam pošaljemo e-mail koji potvrđuje da smo robu poslali sljedeći radni dan.

Kako se snaći u vašim tablicama veličine - jesu li to mjerenja figure ili odjeće?

Mjere navedene u tablicama veličina obično su mjere odjeće, a ne figure. Za idealan izbor, stoga, na primjer, ako želite kupiti jaknu, potrebno je računati na dodatne slojeve jakne.

Izuzetak su tablice veličina košulja, to su dimenzije figure. U drugim slučajevima tu činjenicu pokušavamo izričito navesti u tablici u situaciji kada se radi o dimenzijama figure.

Kako mogu oprati odjeću koju sam kupio?

Uvijek se oslanjajte na podatke na etiketi ili na podatke navedene u opisu komada odjeće.

Kako odabrati pravu veličinu cipela?

Počnite od uobičajene veličine i ispravite je podacima koje ćete pronaći u opisu proizvoda - ako vaše unaprijed odabrane cipele na neki način imaju neobičnu numeraciju, mi te podatke navodimo na naljepnici.

Imate li još pitanja? Rado ćemo vam pomoći



info@gentlemanstore.hr