Opći uvjeti poslovanja

Operater internetskog portala

Trgovačko poduzeće: Gentleman Store, s.r.o.
Ulica i broj: Roháčova 177/7
Grad i poštanski kod: Praha 3, 130 00
Država: Češka republika
IČ: 03964361
DIČ: CZ03964361

Odgovorna osoba i kontakt

Pavel Králíček
pavel@gentlemanstore.cz
+420 776 886 654

Skladišna adresa (povrat pošiljke)

Frogman

ID: 4384

Savska 32

10000 Zagreb

1) Registracija i pružanje osobnih podataka

„Proglašavam da podaci, koje koristim u svrhu identifikacije pri kupnji u trgovini Gentleman Store, s.r.o. neće biti dostavljene trećim stranama ili na drugi način zlouporabljene. Potvrdom registracije slažem se s slanjem ponuda na e-poštu iz trgovine Gentleman Store.

 Možete otkazati e-mail newsletter servis u bilo koje vrijeme na e-mail adresi: pavel@gentlemanstore.cz ili na uvedenoj, fiksnoj adresi.

Narudžbe se mogu slati bez registracije.

2) Sklapanje ugovora o kupoprodaji

 Narudžba kupca je nacrt kupoprodajnog ugovora, a sam kupoprodajni ugovor sklapa se u trenutku dostave obvezujućeg pristanka kupca i prodavaoca s ovim prijedlogom (obvezujuća potvrda narudžbe od strane prodavaoca). Od tog trenutka nastaju međusobna prava i obaveze između kupca i prodavca.

 Sklapanjem kupoprodajnog ugovora kupac potvrđuje da je pročitao ove odredbe i uvjete, uključujući uvjete reklamacije, te da se s njima slaže. Kupac je dovoljno obaviješten o ovim odredbama i uvjetima i postupku prigovora prije stvarnog izvršenja narudžbe te ima priliku se s njima upoznati.

 Prodavač posjeduje pravo otkazati narudžbu ili dio narudžbe prije i nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora u sljedećim slučajevima: roba se više ne proizvodi niti isporučuje ili se cijena isporučene robe značajno promijenila. U slučaju da dođe do ove situacije, prodavaoc će odmah kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjim postupcima. U slučaju da je kupac već platio dio ili cijelu kupoprodajnu cijenu, taj iznos bit će vraćen na njegov račun, a ugovor o kupoprodaji neće biti sklopljen.

Narudžba se može otkazati prije slanja. U slučaju da narudžba nije otkazana prije otpreme, biti će poslana, a od kupca će se zahtijevati da nadoknadi troškove vezane s otpremom robe. Automatski ste obaviješteni o primitku narudžbe putem e-pošte. U pojedinostima svakog proizvoda i u potvrdi narudžbe nalazi se očekivano vrijeme isporuke robe koja nije bila na skladištu. Za svaki artikl je prikazano da li je roba na stanju.  Ako robe nije na skladištu ili skladištu dobavljača, odmah ćemo vas obavijestiti o sljedećem datumu isporuke.

Otkazivanje narudžbe

U slučaju otkazivanja narudžbe u roku od 12 sati, smatramo narudžbu otkazanom. Otkazivanje možete poslati e-poštom ili obaviti telefonski. Prilikom otkazivanja narudžbe potrebno je navesti svoje ime, e-mail i broj narudžbe.

3) Dostava

Roba se dostavlja pomoću DPD.

Poštarina se, osim ako nije drugačije naznačeno, naplaćuje 34 kn.

Ako kupac nije pronađen, primit će obavijest o isporuci pošiljke u poštanskom sandučiću. Pošiljku može preuzeti na navedenoj pošti ili zatražiti ponovnu dostavu. U tom slučaju nije moguća komunikacija s kurirom i mi nemamo mogućnost na bilo koji način utjecati ili detaljno nadzirati pošiljku.

Za neke posebno glomazne, teške ili na drugi način teško transportirane proizvode, troškovi dostave mogu se povećati. Cijena dostave prikazuje se odmah nakon odabira načina dostave. Reklamacije na pošiljku moguće su samo nakon primitka!

PAŽNJA! Ako je paket vidljivo oštećen ili ako je zaštitna traka uništena, podnesite žalbu izravno kuriru. Dobavljač ne odgovara za štetu nastalu tijekom transporta.

Pošiljka se obično isporučuje sljedeći dan nakon otpreme. Kupac je o pošiljci obaviješten putem e-pošte.

Vikendima i praznicima NE isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može promijeniti zbog različitih razloga, na koje mi nemamo utjecaja (nezgode, greške u adresi, kvar, uvjeti na cesti, blagdani ...).

4) Garancija

Porezni dokument u PDF formatu možete pronaći kao privitak e-pošte, kojom vas obavještavamo da je pošiljka poslana. Garantni rok počinje datumom koji je naveden u dokumentu. Garantni rok je za svaki proizvod naveden u detaljima robe. U slučaju spora, garantni rok se može produžiti 5 (riječima pet) dana kao naknada za vrijeme prijevoza.

5) Sukob s kupoprodajnim ugovorom - opći podaci

U slučaju da artikl nije u skladu s kupoprodajnim ugovorom po primitku od strane kupca (u daljnjem tekstu "sukob s kupoprodajnim ugovorom"), kupac ima pravo primiti odgovarajući predmet bez naknade i bez nepotrebnog odgađanja pod uvjetom koji odgovaraju kupoprodajnom ugovoru, ili zamjenom artikla ili popravkom istog; ako takav postupak nije moguć, kupac može zatražiti razumni popust na cijenu artikla ili odustati od ugovora. To ne vrijedi ako je kupac znao za sukob s kupoprodajnim ugovorom prije preuzimanja narudžbe ili je sam izazvao štetu. Neslaganje s kupoprodajnim ugovorom, koje se očituje u roku od šest mjeseci od datuma preuzimanja stvari, smatra se greškom, koja je već postojala u trenutku preuzimanja, osim ako nije u suprotnosti s karakterom stvari ili ako se ne dokaže suprotno.

Za robu pružamo garantni rok propisan zakonom.

6)  Pravo kupca da odustane od kupoprodajnog ugovora

Ako je kupoprodajni ugovor sklopljen komunikacijom na daljinu (putem weba), kupac ima pravo da u roku četrnaest (14) dana od narudžbe tvrtki javi da prekida narudžbu bez navođenja razloga za svoju odluku.

U tom slučaju kupac kontaktira prodavaoca i po mogućnosti pisanim putem izjavljuje da odustaje od ugovora, navodeći broj narudžbe, datum kupnje i broj računa za povrat novca. Novac se može vratiti i u gotovini u sjedištu tvrtke. U posebnim slučajevima, rok vraćanja može se produžiti, uzimajući u obzir okolnosti, ali ne dulje od 30 dana od isporuke.

Međutim, ova odredba zakona ne može se shvatiti kao mogućnost slobodnog posuđivanja robe. Ukoliko je kupac artikl već primio, u četrnaest dana (14) od primitka može tvrtki javiti da želi artikl vratiti, no artikl mora biti u originalnoj ambalaži i neotvoren. Ako to nije moguće (npr. roba je u međuvremenu uništena ili potrošena), potrošač mora dati novčanu naknadu u zamjenu za ono što se više ne može izdati. U slučaju djelimične štete, prodavaoc može zahtijevati odštetu od potrošača u količini koja je u skladu sa zakonom. U takvom slučaju je prodavaoc dužan štetu dokazati, nakon čega može tražiti samo sniženu otkupnu cijenu.

Osim toga, prodavaoc može od nabavne cijene odbiti troškove nastale pri povratu robe (transportni troškovi itd.).

Potrošač nema pravo odustati od ugovora, u slučaju ugovora:

7) Dostava i uvjeti isporuke

Neke pošiljke mogu se podijeliti u više paketa. Poštarina ostaje nepromijenjena.

Pratimo sve pošiljke dok se ne isporuče, nastojeći tako spriječiti probleme koji nastaju tijekom isporuke.

Kako postupiti pri vraćanju robe:

1) Pripremite pošiljku kako je opisano niže. Čim budete znali kada i gdje ćemo moći preuzeti pošiljku, kontaktirajte nas.

2) Robu koju ćete poslati pošaljete nazad na našu adresu prema niže opisanom prijevozniku po vašem izboru.

Kako pripremiti pošiljku

Pošiljka mora biti potpuna (uključujući pribor i svu dokumentaciju) i u stanju u kojem ste je primili prilikom isporuke. Robi priložite dokaz o kupnji. Molimo vas da uvijek koristite ambalažni papir ili karton kako se izvorna ambalaža ne bi mogla zalijepiti, uprljati ili na drugi način oštetiti tijekom transporta. Ne šaljite robu pouzećem, preporučujemo da robu osigurate. Novac će biti vraćen na vaš bankovni račun (ne zaboravite to spomenuti), obično u roku od 3 radna dana od primitka pošiljke. U slučaju povrata robe, iznos će se smanjiti za troškove dostave (ne odnosi se na reklamacije!).

8) Način plaćanja

Veškeré způsoby úhrady lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.
předplatba - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet
dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.
platební karta

9) Sigurnost

Ne morate brinuti o zlouporabi prilikom plaćanja kreditnim karticama. Koristimo provjereni pristupnik plaćanja s 3-D sigurnim protokolom, podržan od kartičnih udruga.

Svi interni podaci (lozinke, imena, operacije) su šifrirani. Kako bismo povećali brzinu, ne šifriramo opće podatke (podatke o pojedinim artiklima robe).

10) Reklamaci

U slučaju da je roba koju ste primili oštećena ili nefunkcionalna, slijedite postupak reklamacije. Povrat robe zbog odustajanja od ugovora opisan je u točki 6. uvjeta i odredbi.

11) Postupak reklamacije

Proizvodi na koje se odnosi pravo na podnošenje reklamacije moraju se predati na procjenu odmah nakon što se kvar uočen, moraju biti s odgovarajućim dokumentima i opisom nedostatka, odnosno označenim mjestom kvara.

Kako to učiniti

  1. U slučaju reklamacije, možete odabrati dvije mogućnosti, slijedite opis niže: Pošaljite proizvod na adresu - Gentleman Store s.r.o., Roháčova 177/7, 130 00 Prag. Dostavu plaća prodavaoc. Čim budete znali kada i gdje ćemo moći preuzeti pošiljku, kontaktirajte nas. Pošiljka mora biti potpuna (uključujući pribor i svu dokumentaciju) i u stanju u kojem ste je primili prilikom isporuke. Robi priložite dokaz o kupnji. Molimo vas da uvijek koristite ambalažni papir ili karton kako se izvorna ambalaža ne bi mogla zalijepiti, uprljati ili na drugi način oštetiti tijekom transporta. Ne šaljite robu pouzećem, u tom slučaju roba neće biti primljena. Preporučujemo da robu osigurate.
  2. Odmah po primitku robe primit ćete protokol reklamacije
  3. Roba mora biti propisno zapakirana za transport kako se ne bi dodatno oštetila.
  4. Neispravna ili oštećena roba će se zamijeniti ili će se vratiti otkupna cijena.
  5. Roba mora biti popraćena svim dokumentima koje je kupac primio s robom, kao što su primitak, garantni list i dr.
  6. Prodavaoc ne preuzima odgovornost za štetu nastalu radom proizvoda, funkcionalna svojstva i štetu nastalu zbog nepravilne uporabe proizvoda, kao i štetu nastalu vanjskim događajima i nepravilnim rukovanjem. Kvarovi ovog podrijetla nisu pokriveni jamstvom.
  7. Iz higijenskih razloga roba se prihvaća samo na propisno očišćen način.
  8. Ako proizvođač daje dulje jamstvo, navedeno je uz robu u katalogu.
  9. Za odbijene žalbe mogu se naplatiti troškovi žalbenog postupka i naknade za rješavanje.
  10. O rješavanju prigovora bit ćete obaviješteni e-poštom ili SMS-om. Kao i kod isporuke narudžbe, bit ćete obaviješteni o otpremi paketa i datumu isporuke.

 

Hvala vam na vremenu koje ste proveli čitajući odredbe i uvjete.

Vaš Gentleman store

Uvjeti poslovanja vrijede od 31. siječnja 2014. do daljnjeg.

Podaci za kupce: u slučaju promjene uvjeta, odredbe i uvjeti koji su bili na snazi ​​na dan kupnje su važeći.