Opskrbljujemo modernu 

gospodu od 2014. godine

Gospodstvo nije izumrlo.

Muškarci zaslužuju vlastitu trgovinu.

Prodajemo samo to, što bismo i sami kupili.


„Osnovao sam Gentleman Store iz samo jednog razloga - da imam gdje kupiti modne marke koje sam isključivo tražio u inozemstvu. Htio sam stvoriti mjesto gdje bi moderna gospoda mogla dobiti sve što im je potrebno. Gospodstvo ima svoje mjesto u 21. stoljeću. "

Pavel Králíček, Otac osnivač

20 000+

zadovoljnih kupaca

6

evropskih zemlji

100% 

zadovoljstvo kupaca

Mi smo Gentleman Store

Pavel Králíček

Pavel, ovo je naš osnivač. Ali ponajviše, čovjek mnogih talenata i čovjek koji uvijek sve zna. Možda zato što je većinu stvari iz naše ponude sam odabrao i temeljito ih testirao. Sada upravlja marketingom.

Jan Moravčík

Honza, drugi najstariji suosnivač, John u John & Paul, Moravčík iz Moravske, korporacijski je sveznalica koji sve ugovara i malo što mu je nepoznanica. Trenutno se bavi financijskim upravljanjem i veleprodajom.

Barbora Kolačná

Bara je prije radila kao voditeljica prodaje u našoj trgovini, no sada se vratila svojim profesionalnim korijenima te s mjesta voditelja proizvodnje razvija i poboljšava odjeću našeg branda John & Paul. U tu svrhu na sve načine pomaže kolegama iz trgovine i stručno ih savjetuje.

Milan Orinič

Za Milana govori njegov rad sam. Kao naše korporativni pacifista,  ima iskustva u davanju i rijetko šta ga može izbaciti iz takta. Zahvaljujući njemu cijela naša ekspedicija radi punom parom, a svako preseljenje skladišta ili proširenje ponude ne mogu nas iznenaditi.


Daniel Rufer

Dan puno piše. Na samom početku je malo nestručno obavljao posao, ali od tada je postao mnogo profesionalniji. Njegova neuredna kosa uvijek je meta za korporativne anegdote.


Petr Honc

Petr je majstor fotografije, kreativni mađioničar u obuci i brijač u jednoj osobi. Za razliku od drvenih vremena, kada je fotografisao onaj koji je u taj momenat imao vremena, smo se mnogo pomaknuli unaprijed s Petrem. 

Roman Luňáček

Roman je bubnjar i bonvivan, ali uglavnom marketinški guru koji je uspostavio red u našem komunikacijskom kaosu. Kako smo to rješavali prije? Ne želimo ni razmišljati o tome.

Daniel Drobný

Dan je bradati stručnjak koji je doslovno cijelu ponudu za bradonje isprobao na svojoj koži. On je zadužen za veleprodaju i da, njegovi savjeti vrijede zlata u brijačnicama.

--