Poo~Pourri — Fresh Air (59 ml)

Toaletni sprej svježeg mirisa
14.90 €
Na stanju, isporučujemo u ponedjeljak 27. 1.
Besplatna dostava pri narudžbu iznad 60 eura Besplatna dostava pri narudžbu iznad 60 eura
Dostava već treći dan Dostava već treći dan
90 dana za povrat ili zamjenu 90 dana za povrat ili zamjenu
Opis produkta

Koncentrirani toaletni sprej za WC koji se - za razliku od uobičajenih kupaonskih mirisa - koristi prije odlaska na WC. Ovaj ima miris svježeg zraka u kombinaciji s mentolom i eukaliptusom, evocira sjajnu atmosferu ljetnog dana u odmaralištu.

Za što je to dobro?

Klasični toaletni sprejevi uobičajenih marki slabo prikrivaju miris u WC školjki, ako ga uopće i prikrivaju. Ali Poo~Pourri sprejevi rješavaju uzrok mirisa. Zahvaljujući koncentriranom sastavu s mješavinom eteričnih ulja, djeluju jako dobro.

Zašto djeluje?

Zahvaljujući korištenju spreja prije samog WC-a, miris se neutralizira već u samoj WC vodi. Znači da nikad ne izlazi. (Zvuči kao crna magija, ali stvarno djeluje kao magija.)

Kako koristiti?

Kad morate obaviti veliku nuždu, raspršite samo tri (ne treba pretjerivati) pumpice u vodu u WC-u i otprilike dvije pumpice na stijenke školjke - to je zato što je voda u europskim WC-ima niža od u američkim.

I to je sve – ako želite, možete konačno jednu pumpicu raspršiti u zrak, ali to nije obavezno.

Bočica od 40 ml Poo~Pourri dovoljna je za otprilike 70 upotreba (ne pumpica - upotrebe).

Tonovi (da, čak i Poo~Pourri ima tonove):

  • Glava: grejp, bergamot, naranča, ananas, lovor, jabuka
  • Srce: eukaliptus, limunska trava, jasmin, cvijet narandže, ruža
  • Baza: kokos, tonka grah

Upozorenje:

Koristite samo prema uputama. Ne konzumirati, posebno izbjegavati kontakt s očima, čuvati izvan dohvata djece i životinja. Ne koristiti na tkaninama od kože, antilopa ili svile. Lijepo miriše, ali ipak je to kemija.

Nije testirano na životinjama.

Proizvedeno u Sjedinjenim Američkim Državama.

Zapremina: 59 ml

Ocjena
+ Dodajte ocjenu
O marki

Prije je to bio Poo~Pourri, sada je samo ~Pourri zbog sve većeg asortimana proizvoda. Američki brend koji je proizašao iz čisto utilitarnih razloga: učiniti boravak na WCu uvijek malo boljim. Njihovi kupaonski mirisi rade na drugačijem principu od onog na koji smo navikli: koriste se prije nego što odete na WC. I nevjerojatni su.